Klientské programy

Našim pacientům nabízíme péči ve dvou nadstandardních klientských programech.

Klientský program Optimal – roční paušální poplatek 300 Kč

Poradenství k estetickým zákrokům

Odborné poradenství ke kosmetickým ošetřením a estetickým zákrokům, které nejsou hrazeny zdravotní pojišťovnou

Poradenství k zákrokům typu mikrodermabraze, mikroneedling, ošetření laserem, IPL, injekční a přístrojové metody antiagingu, ošetření vrásek

Dermokosmetika

Poradenství k péči o pleť. Odborné poradenství k dermokosmetice.

Administrace

Administrativní činnosti, (např. vypsání a tisk potvrzení o návštěvě ordinace pro zaměstnavatele, kopie výsledků vyšetření, atp.)

Vystavení pokračovacího receptu

2 x ročně vystavení pokračovacího receptu (např. pro přípravu mastí, roztoků)

Rezervace termínu

Rezervace termínu vyšetření telefonicky, sms, e-mailem

Klientský program Premium – roční paušální poplatek 1400 Kč

Preventivní vyšetření znamének

1 x ročně preventivní vyšetření znamének
Dermatoskopické vyšetření

Poradenství k estetickým zákrokům

Odborné poradenství ke kosmetickým ošetřením a estetickým zákrokům, které nejsou hrazeny zdravotní pojišťovnou, Poradenství k zákrokům typu mikrodermabraze, mikroneedling, ošetření laserem,IPL, injekční a přístrojové metody antiagingu, ošetření vrásek

Dermokosmetika

Poradenství k péči o pleť
Odborné poradenství k dermokosmetice Neostrata

Odstranění kožní léze

Odstranění jedné kožní léze z kosmetických důvodů (seborroická bradavice, fibrom, atp.) dusíkem, laserem nebo kauterem

Administrace

Administrativní činnosti, např. vypsání a tisk potvrzení o návštěvě ordinace pro zaměstnavatele, kopie výsledků, atp.)

Vystavení pokračovacího receptu

2 x ročně vystavení pokračovacího receptu (např. příprava mastí)

Rezervace termínu

Rezervace termínu vyšetření dle časové preference klienta

Na ošetření nečekáte

Minimální čekací doba na ošetření.

Telefonická konzultace

Telefonická konzultace potíží s lékařem v době ordinačních hodin.

Konzultace výsledků

Lékař nebo zdravotní sestra aktivně telefonicky nebo e-mailem informují pacienta o výsledcích vyšetření

Pacienti, kteří se rozhodnou nevyužít ani jednoho z programů, budou nadále ošetřováni v rozsahu, který nabízí jejich zdravotní pojištění.